Nie tak dawno, bo w kompocie #53 dzieliliśmy się swoimi opiniami na temat awaryjności sprzętu Apple oraz opowiadaliśmy o własnych doświadczeniach z polskimi serwisami. Dziś mamy dla Was nie lada gratkę – wywiad z dwójką interesujących gości: znawcą sprzętu Apple, właścicielem Jabłkowego Serwisu (@JablkowySerwis) – Nikitą Titow (@NikitaTitow) oraz jego prawą ręką – Sebastianem Mazurem (@sebastian_mazur). Zapraszamy do odsłuchu, my dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy “od kuchni” i po prostu z pierwszej ręki.
Witryna listy produktów wycofanych i poza okresem wsparcia Apple
Nasz podkast znajdziecie w iTunes (link), możecie też dodać do swojego ulubionego czytnika RSS (link), wysłuchać w serwisach: Spotify (link), Google Podcasts (link), TuneIn (link), Overcast (link), Castbox (link), PlayerFM (link), Pocket Casts (link), myTuner (link) lub przesłuchać bezpośrednio w przeglądarce (link).
Zapraszamy do kontaktu na Twitterze:
Remek Rychlewski @RZoG.
Marek Telecki @mantis30.
Natomiast całe przedsięwzięcie firmuje konto @ApplejuicePl.
Jesteśmy również dostępni dla Was pod adresem e-mail kompot[at]applejuice.pl