Spisek jabłkowy czyli serwis Apple a sprawa polska

Tak jak i nam zdarza się zachorować, mieć gorszy samopoczucie, pracować mniej wydajnie, tak samo nasze jabłkowe urządzenia manifestują swoją niemoc. Wtedy warto skorzystać z wizyty u sprawdzonego lekarza-specjalisty, który zajmie się odpowiednio profesjonalnie naszą silikonową własnością. W pięćdziesiątym trzecim odcinku orzeźwiającego podkastu kompot skupiamy się na problemach ze sprzętem produkowanym przez firmę Apple oraz naszych doświadczeniach z autoryzowanymi i nie, serwisami. Ponadto trochę filozofujemy w kwestiach planowanego postarzania produktu oraz odrobinę przybliżamy kwestie gwarancji, rękojmi i zwrotu towaru.

Poniżej garść adresów do źródeł, do których odwołujemy się w nagraniu i inne przydatne linki:

 

Nasz podcast znajdziecie w iTunes (link), możecie też dodać do swojego ulubionego czytnika RSS (link), wysłuchać w serwisie Spotify (link) lub przesłuchać bezpośrednio w przeglądarce (link).

Zapraszamy do kontaktu na Twitterze:
Remek Rychlewski @RZoG.
Marek Telecki @mantis30.
Natomiast całe przedsięwzięcie firmuje konto @ApplejuicePl.

Jesteśmy również dostępni dla Was pod adresem e-mail kompot[at]applejuice.pl

Spisek jabłkowy czyli serwis Apple a sprawa polska
Tagged on: