Tak jak i nam zdarza się zachorować, mieć gorszy samopoczucie, pracować mniej wydajnie, tak samo nasze jabłkowe urządzenia manifestują swoją niemoc. Wtedy warto skorzystać z wizyty u sprawdzonego lekarza-specjalisty, który zajmie się odpowiednio profesjonalnie naszą silikonową własnością. W pięćdziesiątym trzecim odcinku orzeźwiającego podkastu kompot skupiamy się na problemach ze sprzętem produkowanym przez firmę Apple oraz naszych doświadczeniach z autoryzowanymi i nie, serwisami. Ponadto trochę filozofujemy w kwestiach planowanego postarzania produktu oraz odrobinę przybliżamy kwestie gwarancji, rękojmi i zwrotu towaru.
Poniżej garść adresów do źródeł, do których odwołujemy się w nagraniu i inne przydatne linki:
- Lista produktów wycofanych i poza okresem wsparcia Apple
- Sprawdzanie zakresu gwarancji Apple
- Warunki gwarancji Apple w Polsce
- Produkty Apple i polskie prawo konsumenckie
- Kupowanie planu AppleCare
- O zakresie wsparcia i opcjach serwisowych Apple
- Centrum odpowiedzi dotyczących serwisu telefonu iPhone
- Sprawdzanie, czy uszkodzenie telefonu iPhone lub iPoda powstało po kontakcie z cieczą
- Warunki zwrotu sprzętu zakupionego w salonach iSpot
- Warunki gwarancji i zwrotu sprzętu zakupionego w salonach iDream
- UOKiK – Prawo do odstąpienia od umowy
- UOKiK – Rękojmia
- UOKiK – Gwarancja
- UOKiK – Reklamacje
- Niezależność rękojmi od gwarancji
- Film – Spisek żarówkowy (The Light Bulb Conspiracy. The Untold Story of Planned Obsolescence)
Nasz podcast znajdziecie w iTunes (link), możecie też dodać do swojego ulubionego czytnika RSS (link), wysłuchać w serwisie Spotify (link) lub przesłuchać bezpośrednio w przeglądarce (link).
Zapraszamy do kontaktu na Twitterze:
Remek Rychlewski @RZoG.
Marek Telecki @mantis30.
Natomiast całe przedsięwzięcie firmuje konto @ApplejuicePl.
Jesteśmy również dostępni dla Was pod adresem e-mail kompot[at]applejuice.pl